Acción sindical

Comunicat de suport als agents agredits al Prat del Llobregat

Diumenge 9 de febrer, un grup de persones entre els quals hi havia agents de diferents cossos policials, que es trobaven fora de servei, van ser agredits brutalment per un grup de persones en un establiment del Prat de Llobregat.

Els companys afectats van ser traslladats a diferents hospitals per rebre la deguda atenció mèdica, revestint lesions de diversa gravetat. La més greu, una companya mossa d'esquadra, que va rebre un fort cop al cap.

Durant els fets també van resultar ferits altres agents de mossos de les patrulles que van assistir al lloc. Un d’ells va ser atropellat quan els esmentats individus intentaven fugir.

Des de SAPOL volem expressar tot el nostre suport als agents ferits i els desitgem ràpida recuperació, així com a la resta de persones que també van patir l’agressió. Condemnem rotundament aquests fets i esperem que la investigació del cos de mossos oberta porti a tots els responsables davant la justícia.